10+4

Jag vill bara veta att ni lever!
 
Innan jag va på vul (vaginalt ultraljud) så va jag rolig, och efter kände jag mig lugn ganska länge faktiskt men nu början oron komma igen.
Eftersom barnen är så små så jag inte känner nå rörelser och jag har inte börjat få värsta gravidmagen så har jag inga tecken på att båda två faktiskt lever och växer fortfarande. Jag har ju mina gravidsymptom men dom blir mindre och mindre vilket också är helt normalt.
 
Men jag vill veta att dom lever! Nästan så jag funderar på att fejka ihop en historia om att jag har blödit igen och vill göra ett nytt vul eller ul om det går såhär tidigt.
Ska till bm på onsdag så får se vad hon säger, har jag tur kanske vi kan försöka höra hjärtljuden, det är jättesvårt att höra såhär tidigt men har man tur så går det :)
Annars får jag väl snällt vänta till januari på mitt rul (rutin ultraljud).
 
Jaja de va lite tankar såhär på morgonen :)
 
Drömde om ultraljud inatt förresten, det va två barn, en kille och en tjej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0