Trött!

Jag är så trött så jag är nära at börja gråta hela tiden. Jag sover jättedåligt på nätterna vilket gör mig sur och grinig och trött och ledsen.
 
Jag vill ju vara glad, jag vill se på min gravidetit som nåt roligt och positivt men just nu känns allt piss och jag vill bara få sova ordentligt.
Jag vrider och vänder mig och sen när jag väl lyckas somna så sover jag lite och vaknar och sover och vaknar, tillslut drömmer jag i ett halvvaket tillstånd, jag sover men är medveten om att jag drömmer och nånstans mitt i allt så tar drömmen slut, jag blir mer vaken men ändå fortsätter min hjärna fantisera ihop resten av drömmen. Sen blir jag kissnödig och måste gå upp, sen är det bara ligga och vrida och vända sig tills man somnar igen och då oftast får jag några få timmars djup riktig sömn. Men den lilla sömn jag får räcker inte! Somnar ofta på dagarna och det är ju skönt.
 
Nu har jag i alla fall gjort den sämste tentan hittills och ringt farmor och sagt att vi får städa imorgon för nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr blir det bara värre men det är bara en tid snart har du två barn istället. Att vara gravid är tyvärr ingen dans på rosor...

2013-11-28 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0