Handikappad

Packade tre kartonger igår och kan säga att det gör jag nog inte om igen. Hade ont i ryggen hela kvällen igår och har det fortfarande. Så trött på att så fort man gör nånting som är lite påfrestande för kroppen så har man ont hur länge som helst!
 
Tur det finns rullatorer på Gekås annars skulle jag nog avlida på lördag. Kan tänka mig att jag kommer bli liggandes hela söndag efter en tripp till Gekås men jag tror samtidigt det är värt det. Shoppa är ju alltid kul ;) Speciellt när det mesta som ska shoppas är till våra små pojkar.
 
Menmen tur jag har viaplay så jag har nåt att göra om dagarna, blir en hel del ligga  i soffan och kolla på serier och så lite plugg därimellan. Tenta på onsdag, får hoppas det går bra.
 
Ser inte gravid ut bakifrån i alla fall :) Så alla kilon sitter nog på magen ;)
 
Glöm nu inte att trycka på startsidan här till höger så ni inte missar nå inlägg :) (om ni klickar er in här från Facebook)


Kommentarer
Postat av: anders

Om man inte visste du var på tjocken... Då skulle du vara förbannat Fet.. o Näää alla kilona ligger i på magen!

2014-04-10 @ 18:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0