Missa inga inlägg

Jag tänkte att eftersom många av er som läser klickar er in här från Facebook så ville jag bara uppmärksamma er på att de länkar som finns på fb går direkt till just det inlägget och att jag tar bort gamla länkar när nya kommer, om det inte finns kommentarer under länken.
 
Så det kan hända att om man bara läser det inlägg vars länkar man klickar på så missar man andra inlägg. Bloggar jag från mobilen till exempel så kommer det inga länkar på facebook av nån konstig anledning.
Så om man nu inte vill missa något så rekommenderar jag att när man klickar sig in på min blogg via en länk på Facebook så klickar man även på länken startsidan som finns över kategorier här till höger :)
 
Hoppas ni förstår hur jag menar ;)
 
Tänkte först göra värsta ingående inlägget med bilder och allt men ja, ni är ju inga puckon heller så ni borde förstå ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0