-20 kg

Idag är den nya dagen i mitt liv, idag ska jag börja äta nyttigt och träa och promenera och jag ska gå ner i vikt fortare än kvickt..
Eller?
 
Jag har faktiskt tränat idag haha, gjorde mitt första olga-träningspass och jag är helt död i kroppen!
Förr kunde jag hålla plankan i över 1 minut med bara fötterna i backen nu dog jag efter 30 sek med knäna i backen. Min kropp har verkligen förfallit under graviditeten så nu ska jag minsann ta tag i det!
 
Men ja det där med nytt liv och träna massa och tjohejsanhoppsan det lär inte hända i första taget ;)
Ska i alla fall försöka få in tre träningspass i veckan och så har jag gått med på en utmaning att ta mig 20 mil på en månad med start idag, gå, springa och cykla får man göra, eller ja alla former av motion får utföras. Synd att bil inte räknas då hade det ju gått snabbt ;)
 
Den här boken är nu mer min bibel ;)
Idag väger jag 87 kg och jag vill ner till max 70 helst typ 65-67.
Mina mått är:
Mage: 111 cm
Rumpa: 113 cm
Lår: 69 cm
Arm: 34 cm
 
Har tagit lite bilder också men dom får ni se sen när jag kan jämföra med nya bilder med lite resultat :D
Provar väl om en månad med nya mått och hoppas det har gått vägen.
Ska försöka med maten och gottigottet på kvällen och läsken fram för allt. Drack vatten till lunchen idag, men tog ett halv glas läsk till efterrätt haha. Bättre det än ett glas till maten och ett halvt glas till efterrätt. Ett steg i taget :)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Heja heja! det här klarar du :-)

2014-08-25 @ 13:50:07
Postat av: Lisa

Lycka till! Vet själv hur det är att ta sig i kragen och komma igång efter graviditeten. En dag i taget. 😊 Rolig idé det där med att ta dig 20 mil.😊👍Heja heja!

2014-08-29 @ 10:07:38
URL: http://rundtillsund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0