Sötast i stan

Idag har jag haft Vicky på besök, de va trevligt, vi åt soppa till lunch och tog en lång promenad med hundarna och barnen :)
 
Lukas har varit grinig hela dagen, tror han behöver bajsa, han har knappt pruttat nåt heller och det brukar han göra massor så han har nog lite ont i magen. Hoppas det går över snart, för gnälliga barn är inte roliga och det är ju tråkigt för honom att behöva ha ont.
 
Imorgon kanske Madde och Timmy kommer hit så ska vi fota lite bebisbilder :D
 
Här är lite bilder från sist när jag fotade barnen:
Först Lukas:
 
 
 

Se Loke:
 

Vill åter igen påminna er om att klicka på knappen startsidan till höger, om du har klickat in dig via Facebook, så du inte missar nåt inlägg :)
Sen kan jag påminna om att kommentera mera, det är alltid kul med kommentarer även om vissa kommentarer är dumma och onödiga och gör mig arg men man kan ju faktiskt kommentera snälla saker, eller ställa frågor :)
 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kul med så mycket inlägg och bilder på sötnötarna :-D

2014-08-27 @ 07:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0