Tvillingvagn/syskonvagn

Vi är ju som sagt på jatk efter en ny vagn och nu har jag kollat ut några som jag gillar, i alla fall på bild ;)
Vi ska nog åka och kika i affär imorgon, klämma, känna och prova och se om vi hittar nån vi gillar sen får vi se m vi kan hitta en begagnad eller om vi köper en ny. Vill i alla fall titta först så vi är helt säkra på att vi hittar en bra vagn som inte bara är snygg.
 
 
Kronans syskonvagn, något dyr men så jävla fin :D Den vill jag ha allra helst men tyvärr tror jag den är lite för dyr :(
 
 
Emmajunga doubble viking, också jätte jättefin! Men tyvärr är även den lite dyr.
 
 
Emmaljunga double city cross, ingen aning om vad den kostar men den är fin :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0