Vaggar fram

Har ni tänkt på att gravida liksom vaggar fram när dom går?
 
Jag har insett att jag också gör det, jag kan om jag koncentrerar mig gå helt normalt men det är liksom lättare att vagga fram som en valross. Så tänker man inte på hur man går då blir det en vaggande gång.
 
Allt är ju lite svårare och lite jobbigare när man har fått en tjock mage. Det går liksom inte att bara ställa sig upp hur som helst, man får ta emot och hjälpa till med armar och ben. Sängen är det lättast att rulla ur så slipper man ta i så mycket även fast det krävs en viss teknik för att rulla med magen, man får ta i lite extra :P
Det är tur man hittar sina egna små tekniker för att klara livet.
 

Tjockismage :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0