Evert

Idag hämtade jag Evert, den svarta mysiga katten som en gång va Cheyennes absolut bästa vän.
När Jessica skaffade Evert så umgicks vi väldigt mycket så jag har träffat Evert sen han va en liten misse, och Cheyenne har också träffat honom massor under hans uppväxt. Hoppas verkligen dom hittar tillbaka till varandra, dom hade så otroligt kul. Har aldrig sett en hund och en katt leka så mycket som dom. Helt galna!
 
Hittade lite gamla bilder rån nån gång när jag va kattvakt.
 
 
 
 
 
Evert är 4 år och en blandning mellan norsk skogskatt och bondkatt, han är väldigt social och älskar att mysa!
Anledningen till att vi har tagit över honom är att han inte alls trivs i lägenhet, han visar sitt missnöje med att kissa utanför lådan ibland så nu ska vi prova och se om det funkar här hemma men jag tror det kommer gå galant så fort han får börja gå ut.
 
Än sålänge har han smugit omkring här och kikat och nosat överallt, ätit lite godis, kelat lite och druckit vatten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0