Give me!

Ge mig min kropp tillbaka!
Tycker det är orättvist när man läser om mammor som går ner hela graviditetsvikten och ännu mer på bara några veckor.
Du kommer rasa i vikt när du ammar sa dom, men inte fan rasar jag!
 
Ja jag går ner i vikt, sakta sakta sakta.. Men varför kan inte jag få vara som dom där som bara ruskar av sig extrakilona efter förlossningen utan att anstränga sig?
 
Men jag får väl fortsätta med promenader, magträning och amning och hoppas det hjälper. I höst ska maten fixas också, inte massa onyttigt skit lika ofta som nu. Gottigott på helgen och bra mat i veckorna :)
 

Det ska gå, jag har ju varit där jag vill en gång så det går!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Wow vilket hår du har på bilden! Sjukt snyggt :P

2014-07-26 @ 09:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0