Smile

Idag hände det, Lukas gav mig det största leendet jag sett, han log med hela ansiktet och det såg ut som han skulle börja tokskratta så glad va han :D
Mitt mammahjärta smälte och jag va nära tårarna av glädje.
 
Nu sitter vi ute i trädgården, jag pluggar lite och barnen ligger i babygymmet på gräset och sprattlar. Så härligt att bo på landet :D
 
 
Lilla Evert har fått gå ut idag, visa säger att man ska vänta länge och vissa säger att man inte ska ha katter ute alls haha. Men eftersom han verkade trivas så bra och ville ut så öppnade vi dörren och ja det funkar jättebra, fast han är mest inne haha. Det är väl för varmt för stackarn.
Längtar till lille Grynet kommer så vi har hela familjen samlad :)
 
Katterna har fått sig en kattställning idag, den går från golv till tak, lyx skare va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0