2015

Snart är det nytt år. Tänkte jag skulle göra en liten årsresume senare och skriva om mitt 2014 som hittills är det bästa i hela mitt liv.
 
De senaste två åren har varit det absolut bästa nånsin, det finns inget som slår dom två år åren. Jag har träfat den bästa, finaste och underbaraste människan på denna jord och vi har bildat en helt underbar familj tillsammans. ag har blivit mamma till dom två finaste ungarna och vi har flyttat till hus.
 
2015 får svårt att slå 2013 och 2014 men vi får väl se om det lyckas ;)
 
 
 
 
Det ska bli spännande att se allt barnen kommer lära sig, 2015 blir ett spännande år :D
 


Kommentarer
Postat av: mammatill3

Vänta du bara.. 2015 kommer du att bli kallad för mamma första gången, barnens lär sig att krypa, första stegen tas..kanske tom dagis inskolning(mammahjärtat brister) Glömmer aldrig den stunden när mina barn kallade mig för mamma första gången! Lika speciellt varje gång det händer. Du har mycket att se fram emot!

Svar: Ja jag kan tänka mig det. Det ska bli så spännande att följa deras utveckling :D
Nathalie Kärvegård

2014-11-29 @ 10:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0