Eko eko eko

Det typ ekar tomt på inlägg här..
Men jag har verkligen inte tid att lägga energi på bloggen just nu. Jag har praktik 5 dagar i veckan, 8 timmar per dag. Så att all tid jag inte är på praktiken går till familjen, saknar ju barnen och Jocke när jag är borta så mycket.
 
Just nu vill jag bara ha helg! Har ju tur som slipper jobba helg i alla fall. Den här veckan har jag haft massor att göra på praktiken, speciellt idag. Kan inte säga så mycket direkt men det va rätt jobbigt igår och idag. Men samtidigt kul såklart. Känner verkligen att jag valt rätt.
 
Imorgon ska jag först åka till v-ås och skriva omtenta i farmakoterapi, jag tror det kommer gå bra. Sen ska jag ha praktik på kvällen. Så jag kommer nog va helt slut imorn kväll. Får vila upp mig i helgen och mysa med familjen så mycket det går.
 
 
Dessa sostråla får man så mycket energi av! Dom är så roliga just nu, skrattar och busar mest hela tiden. Leker med saker och med oss och är verkligen med i allt som händer. Älskade små sötnosar <3
 
Nej nu ska jag beställa lite julklappar, läsa lite sistaminutenläsningen om farmakoterapi (läkemedel) och sen ska jag mysa ner mig i soffan med Jocke och kika på bb live och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0