1 år <3

För ett år sen va vi i Thailand. Vi va på ett zoo. Jag fick rida elefant. Vi satte ringarna på våra fingrar.

Jag har den absolut bästa, underbaraste och finaste fästman, sambo och pappa till mina barn. När jag säger att jag inte skulle klara mig utan honom så menar jag det verkligen, herre gud jag bryter ju nästan ihop bara vi är ifrån varandra ett dygn.
Känner mig lyckligt lottad som får kalla mig hans!



Jag har så många att tacka. Fram för allt mina fina svärföräldrar som har skapat och uppfostrat en så underbar människa. Camilla som näst intill tvingade iväg mig på den där festen och ja alla andra som gjort att jag valt de val jag gjort och hjälpt mig att ta mig till den plats jag var när jag fick träffa honom.

Mest vill jag tacka dig Jocke för att du står ut med mig och för att du valde mig och för att du har gett mig det finaste jag någonsin fått, din kärlek och våra två mirakelbarn.

Jag älskar dig genom hela livet, från månen och tillbaka och ännu mer ♡♡♡


Kommentarer
Postat av: Nyfiken läsare

När blir det giftemål då? ;)

Svar: Som det ser ut nu, aldrig. Ingen som friat än ;)
Nathalie Kärvegård

2014-10-28 @ 00:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0