Trötta och gnälliga

Barnen har fått feber, båda två..
Äsch dom är ju glada ändå, hann jag tänka innan det började.
Loke började med gnäll, inget blev han nöjd över så han fick lite Alvedon och sen sov han, brorsan började gnälla men blev snabbt tyst med lite tröst och sen sov han också.
 
Efter lite mat sov dom lite till och sen ville dom ha lite mer mat och efter det lekte dom i typ två minuter i babygymmet och nu sover dom igen :)
Trötta och gnälliga, men det är inte så konstigt med feber i kroppen. Skönt att dom sover i alla fall, det är nog bäst för deras små febriga kroppar, vill ju helst slippa ge Alvedon.
 

Snart är det nog dags för mat igen så bäst jag passar på att gå på toa och så :)
Om jag nu får lägga bort Loke (han sussar på mitt bröst) haha, men han sover så gott så det går kanske bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0