4 månader

Jaha då har jag varit mamma, tvillingmamma, i 4 månader.
 
Jag har velat sälja barnen på blocket, jag har slitit mitt hår, jag har kastat sönder saker, jag har gråtit ikapp med barnen, jag har skrikit tillbaka men framför allt har jag älskat dom, så otroligt mycket!
Att bli mamma är det absolut bästa som hänt mig, jag kommer inte ens ihåg hur livet var innan jag blev mamma.
Barnen ger så mycket kärlek, värme, glädje och närhet.
 
Oavsett hur gnälliga, skrikiga och jobbiga dom kan vara så glöms allt bort så fort dom börjar skratta. Att se dom utvecklas varje dag är helt otroligt.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag älskar att vara mamma!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0