Avundsjuk

Det föds barn till höger och vänster, jag har flera vänner som fått barn och som väntar barn.
Önskar dom all lycka och grattar alla som fått, det är en underbar känsla och jag blir lite tårögd när jag läser och ser allt. Läste en förlossningsberättelse för nån dag sen och ja tårarna va inte långt borta.
 
Kan inte låta bli att bli lite avundsjuk, jag vill verkligen föda barn en gång till, minst! Den känslan att föda ram sitt barn den går inte att beskriva.
Det gör så otroligt jävla ont men det är verkligen värt det och trots smärtan så är det så otroligt häftigt!
Att kroppen klarar av att föda ut ett, eller ja flera barn är helt otrolig.
 

Den där känslan att få upp barnen på bröstet första gången det går inte att beskriva Dom va så små och så underbara och kärleken är så enorm!
 

Dom va så små, mina små mirakelpojkar som jag burit runt på i 8 månader. Allt man fick stå ut med som gravid det är såå värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0