Kräk

Blir galen på allt kräk som kommer, hela tiden, när som hels och var som helst. Spelar ingen roll om barnen ligger på rygg, sida, mage eller sitter det kommer och det kommer massor! Det är så tråkigt för jag vill ju gärna kunna ha snuttefiltar och gosedjur i sängen så dom får intresset att leka med saker men det går inte för allt blir nerkräkt!
 
Jag hoppas det går över snart för det är skapligt drygt när allt luktar kräk och barnens sängar blir blöta och nerkräkta direkt man lägger ner dom i stort sett.
Dom är ju nöjda och glada och går upp i vikt som dom ska så på så sätt är jag inte orolig, tycker bara det är så onödigt att kräkas på allt hela tiden, håll det inne ungar! ;)
 

Har tyvärr inga kräkbilder så ni får en bild på mina småttingar när dom bara va nån månad :)
Oj vilken otur tänkte ni nu, vi som ville se en massa kräks ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0