Shopping

Igår kom barnbidraget så jag och Carro åkte till erikslund och shoppade lite :)

Nu är barnen redo för kallare tider, blev varsin mössa, vantar, strumpor, varsin onsie och varsin lite tjockare dräckt till vintern :)







Det är kul att shoppa till barnen och jag är glad att jag kan tänka lite smart annars hade jag nog köpt en massa mer än det dom behöver :P man kan bli riktigt fattig när man köper barnkläder men dom växer ju så fort så då hinner dom inte använda allt så nu när dom har alöt dom behöver i stl 62 så tänker jag som så att om jag hittar nåt jag vill att dom ska ha så köper jag det sen i en större stl, dom har redan lite i stl 68 så det är ingen panik. Vinterdressarna köpte jag i stl 68 för dom är för varma nu. Mina barn är så otroligt varma och det är inte direkt kallt ute :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0