Nästa växel

Dags att lägga i en växel till! Jag är så trött på att vågen går neråt i veckorna och sen upp på helgen. Pendlar mellan 85-87 så ja nu jävlar ska jag ner till 80! Det är mitt första mål och det ska väl inte vara så jävla svårt eller hur?
 
Jag har faktiskt gått ner över 10 kg en gång förut, vägde 81 för några år sedan och med träning och lite bättre kost gick jag ner till 70 :D Sen har jag pendlat lite upp och ner sen dess. Ja sen kom ju barnen haha. 
Men hur ska jag göra då? Ska bli ännu hårdare med maten, mer grönsaker och lite mindre ris/potatis, ägg och kvarg till frukost och inget godis! Sen ska jag se till att träna 3 gånger i veckan på gymmet och promenera nr jag har tid, cykla två gånger i veckan, så vil jag börja springa och jobba på min kondition så tänkte jogga en dag i veckan. Sen joggar jag lite på gymmet också :)
Dessutom ska jag göra små saker, som att gå till en toalett lite längre bort när vi är i skolan och fortsätta parkera på parkeringen en bit bort så jagg får inte vardagsmotionen.
 
Nu jävlar, en ny växel och jag ger mig inte!
(btw så åt jag upp godiset i söndags, kasta godaste godiset? Nej du!)
 
 
Så här ser jag ut, jag skulle kunna byta plats på rumpan och magen, rumpan är ju rätt platt och magen rund och go haha :D Så jagg tar en ny bild om en månad, då är jag 1 år äldre och förhoppningsvis liiite smalare. 
 
Jag ska kämpa och jag ska inte tjata om det på bloggen haha.
 
Vad vill ni att jag ska blogga mer om? Nåt speciellt ni vill att jag ska ta upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0