Vilken dag :D

Idag har det varit full fart hela dagen. Vi började med ett besök i badhuset och avslutar i soffan, helt slut! Barnen sover och karln har åkt för att köpa mat och lite godis. Skulle ju inte, eller tänkte inte men jag har varit så galet duktig så jag tänker unna mig en påse polly, sen blir det godisfritt igen, i alla fall alla dagar utom lördagar. Nästa helg kan det bli en helg utan godis, kanske. Ska prova att göra sockerfri glass så barnen kan få glass i sommar och blir det gott så kan jag äta det :D
 
Men badhuset i alla fall, det va lite äskigt till en början men sen började Loke tycka de va kul och efter en stund började även Lukas slappna av och tycka att det va ganska kul :)
 
 
 
Efter badet åkte vi hem till svärmor och grillade, barnen lekte och fick åka fyrhjuling och Loke klappade på hästarna och så satt hn på Casimir en stund :D Loke gillar verkligen hästarna, han ville klappa på dom hela tiden haha.
 
 
 
 
Vi va även hem till barnens mormor en sväng.
En helt perfekt dag och nu är jag som sagt helt slut och ska lägga mig i soffan och vänta på min älskade karl och maten..
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0