Dagens form

Glömde väga mig igår, oops! Men gjorde det idag istället.
 
Vikt: 85 kg
Cm runt magen: 108 cm
 
Det betyder att jag hittills har gått ner 2,7 kg och minskat 4 cm runt midjan :D
Hade jag inte fuskat lite med maten i söndags hade det nog varit bättre resultat menmen, skyller på att familjen va sjuk :P
 
 
 
Degmagen som har skapat det ffinaste jag har i livet <3
 
Igår tänkte jag att inatt, inatt ska jag sova så jävla gott! Det tänker jag aldrig mer tänka, Lukas ville inte alls somna, han kliade sig i örat och bara vred och vände sig och gnällde i 1,5 timma innan vi gav upp och provade att ge en alvedonsupp och det tog typ 5 minuter så sov han som en stock. Antagligen är det förkylningen som spökar, han verkar inte ha ont i örat, har ingen feber och det rinner inte ur örat så jag tror inte det är öroninflammation men en förkylning kan ju kännas lite överallt i kroppen :) Vi trodde det skulle hjälpa och att han nu skulle sova resten av natten..
 
Så gick vi och la oss och jag hade precis somnat när jag insåg att nån skrek i barnens rum, jag va helt nyvaken och fattade först inte, tror jag i dimman dröme att Jocke va inne hos barnen men efter ett tag insåg at så va det ju inte. Så det va bara att släpa sig upp och gå in, Lukas satt och va skitarg. Försökte söva om honom men det gick inte så det var bara att ta upp honom och nästan direkt han landade i vår säng så sov han igen. Skönt! Men nej jag fick inte sova för det, han va som en virvelvind, han snurrade, sparkade och va allmänt orolig, så ja det blev inte mycket sömn inte..
 


Kommentarer
Postat av: Jessicat

Va duktigt! Bra jobbat :D Hejja hejja!

2015-08-18 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0