Första veckan

Ja nu har det gått 1 vecka, hade invägning och så mätte jag magen och resultatet blev 2.1 kg ner och 2 cm minus runt magen :D
Så jävla nöjd och stolt över mig själv!
Speciellt eftersom jag inte vägde maten och så i helgen, jag åt med måtta som det så fint heter och körde på ögonmått ;) ja förutom i lördags, då hade jag ätardag. På lördagar gills ingen mat och inga kalorier fastnar i hullet, bara så ni vet!
Blev bara 1 träning förra veckan så får skärpa till mig den här veckan :) Registrerade bara 16 km förra veckan också men jag gick över 2 mil garanterat med tanke på alla varv vi gick på camingen och runkeeper va bara igång typ två gånger.
 
Jag använder mig av lite hjälpmedel, eller ja det är väl bara mobilen och vår lilla köksvåg jag använder men jag har i alla fall tre appar jag använder.
 
Lifesum hjälper mig att hålla koll på kalorierna. Det är inte alltid alla kalorier stämmer när man söker på varorna men de ggånger jag har dubbeltkollat har dt bara skiljt mellan 0.5 och 2 kalorier så då känner jag att det är okej :) Iband är det mer och ibland mindre så det blir nog +-0
 
 
Såhär ser den ut, lifesumappen :)
Jag äter ca 1400 kcal per dag, äter mig alltid mätt men ibland innehåller maten så få kcal att det är svårt att få ihop alla, haha. 
 
Sen har vi då runkeeper, den håller koll på mina promenader och cykelturer :D
 
 
5.4 km bara idag, det är bra :D
Det bådar gott inför veckan ;)
 
Sista appen är en träningsapp med ett 7 minuters träningspass och jag kan säga att det är galet jobbigt, barnen skrattar åt mig när jag tränar och jag håller på att dö av utmattning, haha.
 
 
Så det va det om det, en vecka kvar till nästa vägning ;) och tre veckor kvar till fotojämförelse, hoppas på resultat :D Just ja, jag skulle ju ha invägning varannan vecka, hmm äsch det gick ju bra så vi kör väl på varje då ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp vad du äter varje dag? Så man får lite tips och så :)

Svar: Dget kan jag absolut göra :D
Nathalie Kärvegård

2015-08-10 @ 20:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0