Myrkryp, restless legs.

Nån av mina läsare som lider av restless legs? Jag har haft så så länge jag kan minnas, det blev värre under graviditeten och för ett tags en blev det väre igen, flera gånger om dagen hade jag det, hemskt är det! Det liksom kryper i hela benen och man blir lite halvt galen, det enda som dämpar är att skaka på benen eller röra sig. Fick tipset att äta magnesium så jag köpte en burk och äter nu 3 tabletter magnesium och två med multivitamin och det har faktiskt blivit bättre :D
 
 
Så det är ett tips om du också lider av det hr :D Jag tror aldrig jag kommer bli av med det helt, har ärvt de av min mor så det ligger i generna, men det har som sagt blivit mycket bättre, nu är det inte ens varje dag :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0