Personligt

Tänkte skriva ett lite mer personligt inlägg, lite om mig själv helt enkelt :)
Vem är jag och vem har jag varit? Jag har nog skrivit lite om det här förut menmen :)
 
Jag har tänkt lite på hur man förändras som människa genom åren. När jag va yngre var jag en uppmärksamhetssökande tjej som älskade att stå i centrum, jag skulle synas och höras och sa ofta vad jag tyckte och tänkte. Jag umgicks mest med killar och med yngre människor, jag älskade mitt liv även om jag ofta kände att nåt saknades, tror de va för att jag aldrig hade nån pojkvän, inte förrän jag va 18 fick jag en pojkvän som jag sen va tillsammans med i 2.5 år.
 
Jag hittade dock andra sätt att fylla det tomrummet, jag va nästan aldrig hemma när jag va yngre, jag va ute med kompisar och sov ofta borta. Vi hade väldigt roligt när vi va yngre och hade i stort sett alltid nåt att göra. Undra varför dagens ungdom alltid har tråkigt? Gör som oss, umgås, gå ut och nattvandra och snacka skit, hitta på bus (snälla bus som alla tycker är kul). 
 
Jag skulle aldrig gifta mig och jag skulle inte skaffa barn! Det va big nono i mitt liv. Haha! Här sitter jag nu med två barn, vill ha fler och jag skulle inte tveka om Jocke friade (skulle säga ja direkt!).
Jag gillar fortfarande att synas och höras men kanske inte på samma sätt som då, jag känner inte heller nåt behov av att vara ute och röja varje helg, umgås med allt och alla och aldrig vara hemma. Jag trivs hemma, med min lilla familj. Ibland kan jag sakna alla vänner man umgicks med för 100 år sen, vårat lilla pack och gänget som kallades km (kungsörsmaffian) hahaha! När jag flyttade tillbaka till Kungsör och började åttan blev jag först mobbad, men jag antar att jag reagerade på ett helt annat sätt än mobbarna hade tänkt eftersom jag sen blev bästa vän med dom, inte vad ni hade tänkt va? ;)
Jag är nog faktiskt rätt unik :D
 
 
Ja man kan säga att jag va en fjortis nr jag va ung hahaha. Är nog lite fjortis än.
 
Jag kommer ihåg vilka problem jag hade när ja blev singel igen, singel och flyttade tillbaka till kungsör och jag blev typ 18 igen, tog vid är jag avslutade och fortsatte precis som innan, de va väl det bästa med att umgås med yngre, de va liksom okej att bete sig som dom. Problemet va dock att jag hatade att vara singel, de va liksom inte min grej, vänner hjälpte mig och sa saker som: du måste träffa den här killen! Okej, träffade killen och oftast va det en blyg kille som knappt sa hej och jag kan inte riktigt umgås med såna personer, jag blir jätteblyg själv och det är läskigt eftersom jag inte är blyg i vanliga fall. Därför blev jag så glad när jag träffade Jocke, han hade allt! Han va inte blyg (trodde jag, han pratade ju massor när vi åkte bil), han gillade bilar, han kunde sladda och ja sen va han ju rolig, snygg och jävligt trevlig också ;) Inte kunde jag ana att vi skulle flytta ihop och få två barn och förlova oss och grejer :P jag kunde inte heller ana att han faktiskt va rätt blyg, inte mot mig dock så det va ju skönt :)
 
En sak jag alltid gillat är att stå framför kameran, love it!
Här är några favoriter:
 
 
 
 
Ja människor förändras med tiden, vissa till det bättre och vissa till det sämre. Jag har nog blivit bättre, säkrare på mig själv, mer trygg i livet och ja förutom bristen på häst i mitt liv så är jag väldigt nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0