The sun is shining and so are you!

Idag har vi haft en underbar dag jag och grabbarna :D Det ska faktiskt bi lite tråkigt och lämna iväg dom på dagis på dagarna, fast samtidigt lite skönt, dom har såååå mycket energi och det är lite mer än deras mamma haha. Det tar ju liksom aldrig slut! Från att dom vaknar till att dom somnar ska det gå i ett och gärna åt olika håll.
 
 
Om du går åt det hållet så går jag åt det hållet. Okej? 1, 2, och spring!
 
Vi har varit i Kungsör och lekt med Carro i lekparken, sen träffade vi Kenny och Markus en stund och busade lite. Dom va het slut och somnade nästan direkt i bilen på väg hem :)
 
 
Bus <3
Imorgon kommer farmor hit och leker med barnen, jag ska plugga och sen ska jag iväg och göra tenta i folkhälsa :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0