Kcal

Ja nu har jag gett mig in i kcalträsket, jag ska börja hålla kolla på vad jag stoppar i mig! Idag har jag lagat mat så det står härliga till, två olika maträtter och en jävla massa lådor!
 
 
Lax, ris och grönsaker
 
 
Kyckling, potatis och grönsaker.
 
Det är ca 500 kcal i varje låda. Jag sk äta typ 1700 kcal om dagen, så frukost, två lådor och mellanmål så ska jag alltså kunna gå ner i vikt, om jag tränar 1-3 dagar i veckan. Imorgon ska jag till gymmet och köpa gymkort och träna :D Så jävla skönt ska det bli! Tills på tisdag haha.. Nej men nu jävlar!
Köpte en ny våg idag också, jävla skitvåg, gick upp typ 1 kg direkt, haha. Tror min gamla va en lyckovåg.
 
Men ja det va väl allt för idag, nu ska jag glo på farmen och äta popcorn, imorgon börjar mitt nya liv.. igen.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0