Tomt och konstigt

Jag hade inte bott i egen lägenhet länge innan jag skaffade hund, innan dess hade vi hund hos mamma och hund hos pappa så egentligen har jag haft hund i stort sett hela mitt liv eller i alla fall stor del av det och nu är det så tomt och konstigt.
Visst vi har katterna men det är inte riktigt samma, det fattas nåt. Det känns verkligen jättekonstigt!
 
Kika på blocket varje dag, jg vill ha en valp! Vi har varken råd eller tid just nu och vill vi ha nån form av semester i sommar så har vi inte råd då heller :( Det är synd att det är så fasligt dyrt att köpa en hund.
Nån gång ska vi i alla fall köpa en valp, vad det bli det får vi se. En stor hund blir det i alla fall, nån shäferblandning kanske, eller nåt mer åt husky-hållet, rotweiler gillar vi också :)
Det är inte så noga egentligen känner jag, det är ju mer personligheten man vill ha, en barnvänlig hund som gillar att mysa och busa :D Sen är det ju bra om den är söt också ;)
 
 
Men ingen kommer nånsin ta Cheyennes plats i mitt hjärta, fyfan vad saknaden gör ont! Usch blir helt tårögd så fort jag tänker på henne. Glömmer aldrig när hon somnade in i mina armar, min älskade finaste och bästa vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0