En vanlig dag

En helt vanlig dag i våra liv ser ut ungefär såhär:
 
06-07 vakna
Leka
07-08 frukost (gröt + lite fruktpuré)
Leka
Ca 10 mellis (macka, fruktpuré, yoghurt, omelett, eller nåt annat smaskit)
Sova
Leka
12-13 lunch (varsin burk mat, köpt eller hemmagjord)
Leka
ca 14 mellis (samma alternativ som på förmiddan)
Promenad, barnen sover
Leka
ca 16 Middag (samma som lunch)
Leka och mysa
Ca 18 välling eller gröt
God natt
 
Dom äter alltså inte i en timme men nån gång mellan dom klockslager så äter dom :)
På natten vaknar dom ibland nån gång mellan 22-01 och ibland nån gång mellan 04-05.30 och vill ha ersättning, ibland vaknar dom två gånger men oftast bara en, sen somnar dom oftast om och vaknar ja runt 6-7, det kan hända att nån av dom tar sovmorgon till 8-9 :)
Det här är dom dagar då vi bara är hemma, annars kan de se lite annorulunda ut, mat och sovtiderna brukar vi hålla vart vi än är men ibland sover dom i vagnen på förmiddan när jag eller farmor går ut med dom och ibland sover dom i bilen och så. Men som sagt en helt vanlig dag ser ut som ovan :)
 
 
Just nu sover dom och jag pluggar, eller ja jag bloggar men jag pluggar också ;)
ska nog träna lite också :P om jag hinner ;)
 
Inat ska barnen sova borta, Loke hos sin fadder Vicky och Lukas hos deras farfar Första gången dom ska sova på olika ställen men det går nog bra, dom sover ju ändå i varsin säng hemma. Vi föräldrar ska på fest :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0