Myspys, fusk och gottigott

I helgen har det tröstätits godis och varit kalas här med kakor och smörgåstårta så nu känns det som att jag gått upp 5 kg :) så illa är det nog inte men ändå.

Nästa helg är det fest också, inge bra för tjockismagen menmen man måste leva också :) får försöka gå bort helgens gottigheter i veckan. Gick några km idag så jag har redan börjat. Gjorde en övning från mammamageappen också. Får fortsätta känpa på i veckan så jag når mitt mål :)



Flera har tipsat om lchf men alltså det här med dieter ör inte min grej. Jag tror lchf är för fett för min mage, om det inte är laktosen för det är ju en hel del grädde och creme fraiche i lchf :)

Jag vill ha nåt mer hållbart som jag vet att jag kan leva efter resten av livet :) så jag äter som vanligt men jag försöker undvika det mest onyttiga och sen äta mer grönsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0