Världens vackraste!

Jag har världens vackrase barn, ja okej det tycker alla föräldrar men mina barn är lite sötare än andra ;)
Tycker faktiskt att dom är helt perfekta, runda och goa så där som bebisar ska vara :)
 
Lukas
 
 
Loke
 
Dom flesta bebisar ser ju ut som bebisar, sepciellt när dom är små men min tjejkompis har fått en liten tjej som verkligen har karaktär i ansiktet, så jävla söt unge som ser så bestämd ut. Men hon ser verkligen ut som en liten liten människa, en framtida tjej till grabbarna kanske ;)
 
Jag lägger ju ofta ut bilder när barnen skrattar och ser glada ut och man kan ju tro att jag ever i nån drömvärld om att barnen är superglada hela tiden och att jag inte vill visa verkligheten i bloggen men helt ärligt så 90% av deras vakna tid så är dom såhär glada :D dom blir griniga när dom är trött och hungriga eller uttråkade men det rä saker som går att ordna snabbt.
 
 
Mammas prinsar! Älskar er så det gör ont i hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0