Missa inget!

När jag bloggar, eller ja i alla fall oftast så läggs det automatiskt ut en länk på min facebook, tror många av mina läsare hittar hit den vägen. Tyvärr blir inte alla inlägg länkade av nån anledning som jag inte riktigt vet så, för att inte missa nåt inlägg så kan man klicka på länken här bredvid ---------> där det står "Tillbaka till startsidan". Då kommer man till startsidan på bloggen och ser alla inlägg, smart va?
Det funkar om man kollar via en dator, kollar man via en mobil så ser det lite annorlunda ut och då kan man klicka på strecken uppe i bilden, sen kickar man på senaste nåning eller latest nånting (kommer inte ihåg exakt vad det står) om det står på engelska. Hoppas ni förstår hur jag menar :P
 
Sen tycker jag det är dåligt med kommentarer ;) oftast är kommentarerna jag får, det få som jag faktiskt får negativa tyvärr. Det är inte så kul, ibland tror jag nästan att inget jag gör är bra. nej ja skojade jag vet att jag är bra och det jag gör är bra :D
Men lite positivitet vore skönt, eller frågor som jag kan svara på eller så :)
 
Men det va allt för mig just nu, tjoho!
 
 


Kommentarer
Postat av: Vickan

Jättefin bild på dig!! 😊💕

2015-07-31 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0