Önskelista

Jag fyller ju år snart, eller ja om lite mer än en månad ;) Men jag tänkte redan nu skriva vad jag önskar mig. Ska göra en önskelista till barnen sen också men dom fyller faktiskt efter mig.
 
Nummer 1 är en cykelvagn så jag kan cykla med barnen :D
 
 
Drömmen vore ju en vagn som man kan göra om till vanlig barnvagn och där man kan fälla sätena så barnen kan sova :)
 
Sen önskar jag mig presentkort på Erikslund så jag kan shoppa kläder till mig, pesentkort på tatuering hos svarte baron i Kolsva och presentkort på stronger.se så jag kan köpa nya träningskläder. Presentkort på IKEA funkar alltid ;) Presentkort på Åsby skulle också va kul! Och ja vill man inte köpa presentkort så funkar pengar också.
 
 
 
Sen har jag önskat mig en symaskin av farmor och en hästlampa av svärmor (bara en liten påminnelse ;) ).
 
Ja det va allt jag kunde komma på :)
 
Får jag drömma stort och önska mig fritt så skulle ju en liten hästgård vara helt okej att få och kanske en svart ny chrysler voyager ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du inte att du är lite fräck som bara önskar och önskar? Vad hände med att vara glad och tacksam för det man har och att vara glad ifall nära och kära vill komma och umgås på ens födelsedag? Varför all hets kring att köpa massa saker?

Svar: Varför vara anonym? Vågar du inte stå för dina åsikter? Jag är uppvuxen med att man får presenter när man fyller år.
Nathalie Kärvegård

2015-03-28 @ 10:40:40
Postat av: Hanna

Hej.. Jag vet inte hur jag gör för att inte vara anonym. Har skrivit mitt namn nu istället för anonym. Vad mer kan jag göra.. Du kan gärna få min mejladress eller fullständiga namn om du vill. 😊Jag vågar absolut stå för mina åsikter och menar inget illa bara för att jag ifrågasätter. Min åsikt är att det är lite oförskämt att "önska" så mycket saker av familjen. För mig är det liksom mer tanken och kärleken som räknas en antalet presenter eller pengavärdet på presenterna.

Svar: Som jag skrev så är jag uppvuxen med att får presenter när jag fyller år och eftersom alla frågar vad jag önskar mig så tänkte jag att jag lika gärna kan göra en lista. detsamma gäller för barnen :) men vill man sen komma utan present så är man lika välkommen som om man skulle komma med en miljon i present.
Nathalie Kärvegård

2015-03-28 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0