Under 80!

Jag väger under 80 kg :D
Det har jag nog inte gjort på typ 2,5 år. Så jävla gött! Firade med två kanelbullar igår, haha. Tur att jag hann jogga en sväng medans barnen va på dagis och sen tog vi en promenad när dom skulle sova :P
 
Dagis ja, alltså vilka ungar jag har! Dom går in asglada, leker och busar och när jag går så vinkar dom glatt och säger hej då. Igår va jag med en lite stund, dom skulle fotas så jag höll mig utanför de rummet så jag inte skulle störa. Jag vet av erfarenhet att föräldrar i stort sett aldrig är roliga att ha med när barnen fotas. Dom skötte sig kanon så när gruppbilden va tagen och barnen lekte så gik jag ut en sväng, joggade lite och höll mig nära ifall det skulle krisa, satt en stund i personalrummet och sen hämtade jag dom. Dom va helt slut och somnade direkt dom hamnade i vagnen haha.
 
Imorse lämnade jag dom klockan 9 och så åkte jag hem. Gick ut och joggade/gick 5 km sen har jag tränat lite och städat, tvätten och disken skulle behöva tas också men snart ska barnen hämtas så pustar ut dom sista minutrarna i soffan innan jag hämtar mina älskade vilddjur. Dom är förhoppningsvis mätta och trötta så det blir en promenad med barnvagnen direkt sen leker vi nog ute en stund :)
 
 
Dagiskillarna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0