Allt och lite till

Sjuk barn har lett till onyttig mat (ibland har vi inte hunnit laga och då blir det snabbmat), godis för att orka och kompensera för sömnbristen och igår blev det lite alkohol hemma hos en tjejkompis, dessutom lite psykiskt skit på det och ja allt med sjuka barn, oro och sånt. Allt detta har lett till en obeskrivlig smärta i magen, magkatarr! Usch! Det känns lite bättre nu men imorse fyfan! Kunde knappt stå upp så ont gjorde de!
 
Så imorgon blir det ordning på maten, vågar inte ens väga mig. Men ibland lir det bakslag, synd bara att man ska behöva straffas med magkatarr för det :(
 
 
 
De va trevligt igår, lagom mycket drinkar och massa snack :D
Snart ska jag iväg och kika på hoppning, jag ska vara sjukvårdare ifall det händer nåt, men oftast går det bra så blir mest titta och bli ridsugen haha! Hoppas det blir lite hoppning i veckan med Chevan, om vi ska kunna tävla om 2 veckor lärr vi träna lite haha. Eller tävla och tävla, det är blåbärshoppning och det är väl lite mer träningstävling typ och det blir inga höjder direkt, kanske 50 cm, lägre hoppar han ju inte då går han bara över haha.
 
 
Jag och bästa Chevan, han är så galet fin! Tänk lite mer muskler på den där rumpan så blire kanon. Ja han behöver ju såklart mer muskler på hela kroppen men det är just rumpan man ser det så tydligt på i alla fall på den här bilden :) Men vi kämpar på! Kom jättegärna med tips på hur man kan träna, gärna bra övningar på grusväg :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0