Dagens form

Idag har jag vilodag, har hållt igång hela veckan så tänkte att jag kör vila idag, det är ändå regnigt och jävligt ute så vill inte direkt ut och röra på mig :P
 
Vägde mig i morse och tog lite mått, nästa vecka ska jag ta bilder och jämföra med dom bilderna jag tog för 4 veckor sen :D Spännande! Har börjat få kommentarer om att det syns nu och konstigt vore annars eftersom det har försvunnit 10 cm runt magen :P och typ 6 kg eller vare 7? Kommer inte riktigt ihåg vad jag vägde när jag började men i alla fall så väger jag 80.9 nu, eller ja imorse :)
 
 
Känner mig piggare, gladare och snyggare :D Fastnade lite vi 82 kg men det har lostnat nu så nu går det neråt igen!
 
Nu sover barnen så jag tänkte lägga mig i soffan och kolla på gossip girl och ta det lungt, sen hoppas jag dom tycker det är lite kul att leka inne idag, haha.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Men det syns ju jätte mycket! Du ser mycket gladare ut också. Duktig du är! Fortsätt så :)

2015-09-18 @ 08:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0