Googla inte!

Altså att man aldrig lär sig! Man ska inte googla om man inte verkligen vill veta, oftast ill man inte veta!
Jag känner att jag är ganska duktig på att sålla bort sånt som inte verkar troligt, jag är så att säga källkritisk. Men alltså när man läser sånt som folk skriver och har upplevt då räknar man ju med att det är sant, eller hur?
 
Ja vad har jag då googlat på? Jo jag misstänker att min kopparspiral sitter fel och att trådarna är för långa. Jag har ont i magen, typ mensvärk, till och från och trådarna känns väldigt tydligt. Ska till barnmorskan på måndag och kolla.
 
Så nu har jag googlat på vad det kan vara och har läst berättelser om folk som tappat bort spiralen, hur fan går det till? Folk som varit gravida och spiralen har flytttat sig. Nån tyckte det gjorde galet ont att sätta in den och när dom sen kontrollerade den så satt den genom "väggen" in i tjocktarmen. Eh ja, jag är lite orolig faktiskt :/
Förhoppningsvis har den bara halkat lite snett så dom kan peta den rätt och klippa trådarna typ, får tänkte positivt haha.
 
 
Har ingen passande bild så tar en gamal gravidbild :D
 


Kommentarer
Postat av: Lena

Det är nog ingen fara. :) För mig blev det så att min kropp stötte ut kopparspiralen (kan ha varit så att den åkte med ut - har riklig mens) och då hade jag som mensvärk, väldigt rikliga blödningar och kände trådarna långt ut så att säga. Men om det är så för dig också, så kan de ju rätta till spiralen på måndag så att den sitter rätt igen. Om du känner dig orolig under helgen kan du alltid ringa 1177, och rådfråga dem. Kram!

2015-04-17 @ 08:22:55
URL: http://akleja.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0