Alone again..

Blev en ensam natt igen :(
Dagen har gått i ett, jag är helt slut! Det är nästan jobbigare att vara hemma än att åka iväg, när börjar barn leka längre än 5 minuter med en grej? 
Imorgon ska vi åka och storhandla före lunch, vi handlade tidigt idag och de va nästan tomt på affären, asskönt :D Sen efter sovstunden (dom sov 1.5 timme och jag sov lite också, skönt!) åker vi till stall Strö och hälsar på Chevis (hästen Chevan) och Fellis (En tjejkompis). Det finns visst keliga får där också och kattungar så barnen kommer säkert älska det :D 
Och det bästa av allt är att min älskade kommer hem! Saknar honom så otroligt mycket. Det är ju sjukt egentligen, vi tjatar på varandra, vi småtjaffsar och blir irreterande på varandra rätt ofta men ändå så är det inte ens skönt att vara utan honom, jag vill ibland strypa honom men jag älskar honom så mycket att det gör ont!
 
Tänk vilken liten fin familj vi är, jag och mina tre killar :)
 
 
Älskar dig min prins <3
 
Jag vet att många kämpar när dom får barn, att första åren är en rejäl påfrestning för förhållandet Jag vet också att 70% av alla som får tvillingar skiljer sig innan barnen fyller 3 och om man klarar dom första åren så ökar chansen att man håller ihop livet ut. Och ja det går upp och ner, man vill strypa varandra och man tjaffsar mer. Men glöm aldrig att ni älskar varandra!
Mina tips är: Kramas, gärna ofta! Säg att ni älskar varandra. Ha sex. Och även om ni är irriterande på varandra kramas ändå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Syns på strö senare idag ja:D //fellis

2015-08-25 @ 03:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0