God morgon :D

Tänk vad mycket man hinner när man går upp tidigt :D
Jag vägde mig imorse, är alldeles för nyfiken för att inte göra det typ varannan dag :P 84.1 woop woop! Skulle vilja ta kort och jämföra men det får faktiskt vänta 1,5 vecka till :)
 
Ja i alla fall, jag ha ju hunnit mer än att väga mig, barnen har setat på pottan, ätit frukost. Rysk yoghurt me banan och havregryn och jag åt två knäckemackor med rökt kyckling på. Barnen blev ganska jättekladdiga så dom fick duscha effter maten, sen satt dom på pottan igen och nu klättrar dom runt i soffan medans jag sitter här och försöker skriva :P
 
 
Dagens plan är att nu fortsätta leka inne fram till mellis, sen ska vi ut och gå, jag ska gå och barnen ska sova :) Sen ska vi leka ute innan lunchen och efter lunch ska vi in till stan och leka i nån lekpark och handla.
 
Just ja, det här med potträning, jag försöker komma igång nu och sätta dom på pottan några gånger om dagen, när vi går upp, när vi har ätit och så, men det kommer aldrig nåt i pottan, antingen har dom precis gjort det i blöjan eller så kommer det strax efter jag tagit på blöjan, är det bara harva på och hoppas på vinst eller har ni nå andra bra tips? :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0