Regn, rusk och kyla

Sommar? Hallå!? Vädret är ju lite hmm blött just nu, så vi håller oss met inne, barnen börjar nog tröttna på det..
Men här om dagen var det uppehåll så vi gick ut och rastade barnen friskluften ;)
 
 
Bobbycarsen kan ju vara en av deras favvosaker :D
 
 
Just ja, dom kan gå nu ;) gärna överallt och hela tiden åt olika håll hahaha! "jag hoppas dom går åt samma håll sen" jo tjena! Förstagångsföräldrartänk! (Ja de va ju då min tanke, eller förhoppning så ta inte illa upp).
 
Ny bloggheader har jag knåpat ihop nån gång mellan gnäll, skrik, bus, plugg och sovstunder. Bloggen kommer handla om vardagskaoset hos en tvillingfamilj med en mamma som kämpar mot godissug (läs begär, eller beroende) och viktnedgång, ja den kommer väl handla om samma som innan typ. Fast jag kommer nog va en smula extra ärlig, visa det riktiga kaoset, barnen blir ju inte alltid perfekta på bild och är inte alltid superglada, även om det ser ut så, hemmet är inte städat och ja det är ett vardagskaos. Jag pendlar mellan ett godismonster och ett träningsfreak, men jag våga åtminstone stå för det. Nu är det semester och jag skulle nog injecera socker om jag kunde, men jag nöjer mig med att äta, för mycket, för ofta!
 
Just ja vi har 9 katter nu också, shit! Allergin blommar för fullt! Ja de är inte direkt så att vi valt att ha 9 katter, men det råkade bli så att dom avladde av sig lite. Mer om det i ett annat inlägg :)
 
 
Avslutar med en härlig bild på mig och mina prinsar, än orkar jag hålla dom båda :D (magen hjälper till att hålla dom uppe, det ger liksom lite stöd hahaha)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0