Härlig helg

Det blev en härlig helg trots att min karl inte va hemma. Men jag sov pissdåligt, kan verkligen inte sova själv :/
 
I fredags hade vi lekträff här hemma, barnen fick leka med sina vänner och Sara frågade om vi hade tänkt på hur våra barn skulle ha sett ut om dom va motsat kön, det har jag faktiskt inte tänkt på men nu vet vi i alla fall hur Lukas skulle ha sett ut.
 
 Haha stackars barn :´D
 
Efter lekträffen åkte jag och lämnade Lukas hos barnens farmor och sen åkte jag och Loke och handlade lite.
Hade tänkt att vi skulle leka och mysa hela kvällen men ja han kröp in på sitt rum och lekte och sket i mig, tittade knappt på mig nr jag försökte leka med honom så han fick leka själv en stund :)
 
I lördags tog jag och Loke en promenad, kändes lite skumt att gå med en enkelvagn, det liksom fattades nåt :P
 
 
Vi eller ja just då sov Loke så jag såg ett rådjur, en räv och fem harar. Det är spännande att bo på landet :D
 
Efter lunch åkte jag och hämtade Lukas och lämnade Loke hos deras farfar. Lukas va trött så vi åkte hem och myste i soffan.
 
 Så mysigt <3
 
I lördags kväll kom det hit tre av mina mammakomisar och vi hade en underbar kväll, vi kollade eller egentligen kollade vi inte så mycket på eurovision, men vi följde spänningen i slutet när vi tog hem vinsten :D
 
Dom drack vin och vi skrattade så tårarna sprutade! Jag höll mig till pepsi eftersom jag hade Lukas hemma, han sov så gott så i sin säng :) Jag är så glad att jag fick barn 2014 så jag fick lära känna så underbara människor!
I söndags va jag tröttare än tröttast! Fick bli en myskväll med min kärlek som äntligen kom hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0