Me and I-träff

Kom på klädträff hos mig fredagen 15/5 15.00!
 
Jag är ju som ni kanske vet helt kär i me and i, har varit på två träffar hittills och nu är det min tur att ha en träff :D
Nästa vecka har me and i barnvecka, dom har tre helt unika saker som bara äljs den veckan plus några utvalda plagg där man betalar halva priset. Jag har redan spanat in lite som jag vill köpa ;)
 
Vad är då en sån här träff?
Jo det kommer hit en kvinna med barnkläder och damkläder som man får titta på, klämma på och prova. Hon berätter även om företaget och kläderna.
 
Jag bjuder på fika och det brukar vara riktigt trevligt faktiskt så jag hoppas att många av dom jag känner kommer. Barnen hoppas att det kommer lite barn också som dom kan leka med!
 
Jag älskar verkligen kläderna, dom är fina, sköna och hållbara! Jag har köpt en del kläder till barnen begagnade och dom är verkligen i bra skick trots att dom är begagnade. Sen köpte jag ett par byxor och en t-shirt på senaste träffen jag va och kläder är verkligen sköna!
 
Här kommer lite bilder på de kläder jag har hemma (barnkläderna är gamla prints och finns inte att köpa nytt längre)
 
 
 
 
Sista bilden är lite suddig men men ni ser ju hur fina kläderna är ;)
 
Här är deras hemsida http://www.meandi.com/sv/, där ser ni vad man kan köpa just nu och klickar man in sig på kids week så ser man de erbjuden som finns under just den veckan och alltså går att köpa hos mig den 15/5 15.00.
Hör av er om ni kommer så jag vet :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0