Skönt, jobbigt, kul?

I helgen ska min karl bort med jobbet, fre-sön och ja de är med blandade känslor. Vi har träffats och varit ihop i typ 2.5 år, ja vi har träffats exakt varje dag! Plötsligt kommer jag inte kunna säga att vi har träffats varje dag, för det blir en dag vi inte träffas, det känns jobbigt!
Borde man inte tycka att det ska bli skönt? Jag menar vill man inte vara ifrån varandra ett tag? Nej det måste man väl inte? :´D
 
Men en positiv sak med helgen är att jag ska ha egentid med barnen, på fredag åker Lukas till sin farmor och ska sova där så jag och Loke får mysa själva och på lördag åker Loke till sin farfar så jag och Lukas få mysa själva, det ska bli härligt att få lite egentid med dom. Tror det är bra för barnen att ha mamma helt för sig själv och att få vara utan varandra ett tag också, blir ju en hel helg utan varandra i stort sett :) Sen blir det ju en del egentid för mig när barnen sover så jag ska kolla ifatt några serier jag har missat och mysa i soffan med tjockiskatten :D
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0