Inga dåliga väder

Nej bara dåliga kläder ;)
Va ut och joggade nyss, de duggregnade lite men det gjorde inget :D Tredje gången jag joggar nu och det känns riktigt bra, blir lättare för varje gång. Hoppas det inte regnar så mycket som vädret säger imorgon så jag kan gå ut med barnen. Men inge kul om det spöregnar, vi har inga stövlar. På torsdag ska vi åka och kika på skor och stövlar till barnen så vi kan börja vara ute mer :D
 
Har ju skaloveraller till barnen så vi kan vara ute när det är blött, funderar dock på att sälja dom och köpa byxor istället, känns som overallerna är så otympliga och varma, bättre med tjocktröja och galonisar eller skalbyxor :)
 
 
Jag testar att inte köra lifesum den här veckan, jag äter som jag gjorde när jag vägde, alltså mat med lite kalorier men jag väger inte och grejar. Ska testa om jag går ner i vikt ändå annars får jag börja väga igen :)
Har i alla fall kommit igång ordentligt med träning och promenader, så himla skönt! Och så ridningen då, det är ju grym träning!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0