Ätardag all in!

På lördagar går jag all in för ätardag. Inte så att jag äter lite godis på kvällen inte, nej jag äter allt det där jag inte gör i veckorna, typ mjukt bröd ;)
 
Så min frukost bestod av mjukt bröd med marmelad och ost, till det drack jag oboy :D
 
 
Till lunch åt vi på ikea, de va viserigen inte så väldigt onyttigt, jag tog lax och kokt potatis. Sen åt vi tacos till middag och jag åt lite godis under dagen. Sen bakade jag en asgod och supersöt pollykladdkaka med pollyfluff.
 
 
Den va verkligen god men alldeles för söt så vi kunde inte äta upp hela :D
Min plan är att baka nånting varje lördag, det blir troligtvis en chokladbollskaka nästa lördag :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0