Fin höstdag

Nu händer det grejer! Imorn skriver jag in mig på rekryteringen i Köping så jag kan få lite vikariejobb inom vården. Jag har varit inskriven där förut så blir spännande och se om jag får nå nya jobb eller om jag hamnar på samma ställen som innan :) Sen ska jag och barnen hälsa på deras dagis på fredag och nästa vecka blir det troligtvis inskolning om dom behöer mig på jobbet snart.
Tänker att jag ska jobba ca 3 dagar/vecka beroende på hur mycket jobb jag får, blir det inge jobb alls en vecka tar jag nog fler jobb veckan efter. Allt beror väl på hur mycket jobb det finns :) Sen tänkte jag försöka hålla det till en helg i månden men även där beror det ju på hur det ser ut med jobb. Får se vad dom säger imorn!
 
Idag övade vi på öppna förskolan och barnen älskar det! Dom springer in och leker massor, pratar med allt och alla och har jättekul! Så dagis blir inga problem för dom.
 
 
Fotade barnen i det fina vädret när vi kom hem :D
 
 
Alltså <3 Jag har så galet söta barn :D
 
 
Dom älskar att äta äpple :) Plocka från trädet och äta, mmm gotti!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du skulle vara hemma och njuta av barnen

2015-09-30 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0