Mat!

Mat är livet, det är ju satans gott :D Jag skulle nog kunna äta ihjäl mig omjag inte hade vettet nog att sluta när jag blir mätt ;)
 
Idag åt vi fisk, torsk i ugn med citron och dillsås, potatis och broccoli till. Det va himmelskt! Barnen tyckte också att de va riktigt gott! Deras mat mosade jag ihop och hade i lite extra smör eftersom maten va ganska fettsnål :)
Nu när jag äter kalorisnål ma så blir det mycket grönsaker och potatis. Jag har tagit bort all pasta, mjukt bröd och ja så äter jag ju inga onyttigheter med massa socker och grejer i :) Så dricker jag vatten till maten, på morgonen och påkvällen brukar jag dricka lite grönt te :)
 
 

 
Imorgon är det ätardag,längtar! Då blir det godis och gottigott, ska kanske baka en pollykladdkaka ;) och så ska vi äta tacos. Några helger nu har det blivit flera ätardagar så i helgen ska jag verkligen hålla mig till baka lördag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0