När barnen börjar på dagis..

..ja då blir dom sjuka hela tiden!
Jaha är dom friska när dom är hemma då? Nej!
 
Känns som det är nåt hela tiden, är det inte vattkoppor så är det nå andra prickar, eller så är det förkylning och lagom när man tror att det är på väg att bli bra ja då får Lukas lunginflammation. Så det fick bli en kväll på akuten med ndersökningar och grejer och nu får vi tvinga i honom pencillin..
 
Han har blivit piggare och jag tänkte att yes nu är det snart över! Men så vaknade Loke med feber imorse.. Jag hoppas det bara är feber och att det går över fort! Skulle ju vara skönt om barnen fick vara friska en stund i alla fall. Jag letar ju jobb för fullt så vore skönt att kunna skola in dom så fort jag får jobb men är dom sjuka så är dom, nu gör vi bara allt vi kan för att barnen ska må bra och vara nöjda med livet :)
 
 
Mycket mys blir det och det är ju underbart :D Synd att dom inte är såhär mysiga när dom är friska ;) men ja det händer ju även då att dom kramas och gosar :)
 
Nu sover dom och jag hoppas att det är två glada barn som vaknar och vill äta lunch snart :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0