Sista

Idag är den där dagen då man får säga sista om allt, sista gången jag åt frukost i år osv.
Imorgon börjar vi ett nytt år, det blir svårt att slå 2013 som för mig var å otroligt underbart men i och med att jag ska bli mamma så kommer 2014 också li ett grymt bra år :)
 
Ska fortsätta på min årsresume lite senare och sen slänga upp veckans magbild som jag tog igår :)
 
Hur ska ni fira nyår?
 
VI har bjudit hit två vänner på en trerättersmiddag och lite monopolspel sen ska vi väl gå ut och skjuta raketer och njuta av allt vackert som sker vid tolvslaget :)


Kommentarer
Postat av: Barnens Tvillingmormor!

2014 kommer bli ett suveränt år för er.

Ha det underbart ikväll!

2013-12-31 @ 10:53:57
URL: http://klokegard.se/blogg
Postat av: Emma Starkko

Firar på Åsgatan med familjen Wahlgren mfl :) Säger detsamma men hoppas på nya roliga äventyr 2014 också! Gott nytt år Kärve :)

2013-12-31 @ 16:50:58
URL: http://www.estarkko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0