Förklaring

Känner inte att jag borde förklara mig egentligen efterdom ni tolkade mitt tidigare inlägg som om jag inte vill att barnen ska va vakna så måste jag förtydliga.
Jag älskar när barnen är vakna och skrattar. Finns inget bättre än att sitta och snacka med två skrattande barn men ibland måste en mamma också kissa och äta. Jag begär verkligen inte att dom ska sova livet ut eller sova alls. Men om dom kanske kunde va nöjda en kvart i babygymmet så vore det kanon. Oftast är dom de men just idag va dom väldigt sällskapliga.

Jag måste få skriva av mig ibland utan att ni tror en massa negativt. Men jag får väl försöka att tänka på vad jag skriver och förklara ordentligt så ingen missuppfattar det jag skriver.

Sen är det så att små barn behöver sova på dagen också annars blir dom övertrött och då är dom inte roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0